Rale MićićJavno finansiranje je među džez muzičarima sve popularniji način prikupljanja novca za realizaciju novih projekata. U ovoj interakciji po principu “sve ili ništa”, umetnik određuje sumu novca koju treba da prikupi u tačno određenom vremenskom roku, dok fanovi koji finansijski podrže projekat zauzvrat dobijaju nagrade i poklone od umetnika, u zavisnosti od visine uplaćenog iznosa. Ukoliko zacrtana količina novca ne bude skupljena u željenom vremenskom roku, novac će biti vraćen ulagačima.

Prošle nedelje, RocketHub je lansirao novu rubriku “Music Video” kako bi izašao u susret kampanji Raleta Mićića.

“Uzbuđen sam – prošlo je samo nedelju dana a već smo dostigli 40 posto željene sume. Veoma sam optimističan – izgleda da svi dobro reaguju na ideju da džez zaslužuje dobar video”, kaže Mićić.

Srpski gitarista je na ovom projektu angažovao scenaristu, reditelja i producenta Grega MacDonalda, koji ima veliko iskustvo u režiranju muzičkih spotova, kao i nagrađivanog direktora fotografije Jeffa Turicka, koji je radio i sa slavnim dokumentaristom Kenom Burnsom.

”Evolucija interneta i raznih mobilnih naprava omogućila je muzičarima da dopru do fanova na razne nove načine”, objašnjava Mićić. “Muzički spotovi se vraćaju, a ja želim da se pobrinem da i džez bude predstavljen na pravi način”.

Prezentaciju Mićićevog projekta možete pogledati ovde.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


*

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.