.
U nastavku koncertnog serijala DŽEZ za DŽ! u subotu 25. maja sa početkom u 13 časova, u Klubu Doma omladine publika će imati priliku da čuje Katarinu Kačunković, uz pratnju Aleksandra Đorđevića na gitari i Dejana Stojadinovića na kontrabasu, a ulaz je slobodan. Katarina će pevati džez i bluz standarde, kao i pesme čiji je koautor, a nalaze se na njenim albumima “The Erect Woman”, “New Life” i “Tribute to Mirko Šouc” (koji će zainteresovani ovom prilikom biti u mogućnosti i da kupe).
Nakon više od dvadeset godina bavljenja džezom, Katarina primećuje da se sve više mladih ljudi interesuje za džez: „Trenutno imamo prisustvo sve više mladih ljudi koji su se školovali na ozbiljnim akademijama za muziku širom sveta. Neki se vraćaju, a neki rade na relaciji inostranstvo-Srbija i na taj način mi uvek imamo ‘svežu krv’ koja nam daje novi muzički život“.
Džez umetnica uvek ističe da narod traži ono što mu se daje, zato veliku ulogu u promovisanju ove vrste muzike vidi u medijima. „U medijima je ključ. Istina je da na medijima nema onoliko džeza koliko bi trebalo. Narod bi tražio vise džeza kada bi mu se istog više nudilo. Zato mi se čini da je pravi trenutak za ovu akciju i DOB upravo čini ono čemu bi i mediji trebalo da se priključe, a to je da podrže ovakve sadržaje sada više nego ikad“, naglašava Katarina Kačunković. Džez scenu vidi kao šarenoliku i uzbudljivu, a za svoj nastup, na kome će pevati džez i bluz standarde i svoje koautorske pesme, kaže da će biti nežan i emotivan.
Katarina Kačunković je osamdesetih godina sticala iskustvo nastupajući kao pevačica klasične muzike i kao studijski muzičar na jazz, rock i r’n’b projektima. Solo pevanje diplomirala je u klasi prof. Branke Kambasković koncertom u Etnografskom muzeju u Beogradu 1990. godine. Decembra 1991. Debitovala je kao solista Džez orkestra RTB, pod upravom Zvonimira Skerla. U okviru profesionalne karijere sarađivala je sa mnogim srpskim, kao i inostranim muzičarima, dirigentima, orkestrima i vokalnim solistima.
Objavila je albume „The Erect Woman“, „New Life“ i „Tribute to Mirko Šouc“, gostovala na albumu „Balkan Asimetria“ grupe Hazari, a jedan njen snimak uvršten je na LP kompilaciju „Beogradska džez scena 1993.“ U Muzičkom arhivu Radio Beograda nalaze se brojni snimci koje je realizovala u pratnji Džez orkestra RTB, kao i malih sastava za potrebe emitovanja RB.
Ja mislim da bi trebalo da se organizuje DŽez za Dž i u drugim gradovima Srbije. Bar Beograd ima dosta dešavanja. Ja sam za ravnomeran razvoj Srbije i u Džezu.